Zdraví

3 jídelní kombinace, které vám pomohou se snížením váhy

Kombinování potravin nejenže vytváří chutné kombinace a pokrmy, ale také vám pomůže se snížením váhy a s začátky zdravého životního stylu. Zdravým způsobem kombinované potraviny jsou to pravé pro toho, kdo chce zhubnout a zároveň poznat nové chutě. Správné kombinace také zlepšují trávení a dávají vám mnoho energii – a ve výsledky tedy hubnete rychleji. Přinášíme vám tedy tři kombinace potravin, které byste rozhodně neměli ve svém jídelníčku vynechat!

Zelenina + vejce natvrdo

Podle studií vejce pomáhá vstřebávání karotenoidů a ty jsou důležité nejenom při boji s nadbytečnými kilogramy, ale také vás chrání proti ztrátě zraku a rakovině. Mimo jiné tak vyživují pokožku a se zeleninou tvoří tu ideální kombinaci. Až si tedy příště budete chystat zeleninový salát, nezapomeňte do něj přidat vejce natvrdo anebo vejce sázená.

Kukuřice + luštěniny

Odborníci říkají, že diety zakládající se na vysokém obsahu luštěnin jsou jedny z nejúčinnějších, neboť luštěniny jsou plné proteinů a výživných látek a ve správném množství pomáhají snížit vaši hmotnost. V kombinaci s kukuřicí se navíc efekt hubnutí ještě zvyšuje, protože obsahují škrob, který způsobuje, že tělo nemůže absorbovat špatné kalorie a glukózu. Vsaďte na tuto kombinaci!

Brambory + pepř

Podle jedné studie jsou brambory mnohem víc, než oblíbenou přílohou. Kromě toho, že jsou bohaté na draslík jsou také plné potřebných proteinů a proto byste se při své dietě neměli bát zařadit je do jídelníčku. Chcete-li hubnout s bramborami, měli byste si je dopřát vařené anebo pečené a místo másla si na ně dát trochu pepře, který zabraňuje tvorbě tukových buněk. Kromě toho je tato kombinace velice chutná… nepřeženete-li to s pepřem!

 

 

 

Štítky

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button