Spolupráce

Popřejte svým obchodním partnerům vše dobré do nového roku. Propracované PF je nejlepším způsobem

Vánoce a konec roku se blíží mílovými kroky. Chcete svým zákazníkům, kolegům či obchodním partnerům popřát do nového roku jen to nejlepší? Pak budete potřebovat firemní PF.  A nemělo by být jen tak ledajaké, aby nezaniklo mezi tím množství různých zpráv, dopisů a emailů, které se každoročně ke konci roku rozesílají. Jak jej vytvořit tak, aby skutečně zaujalo?

Novoroční přání by mělo být humorné, veselé a odlehčené. Zapomeňte na fráze a floskule, ale spíše zvolte přátelský tón, který potěší a nepůsobí příliš strojeně. Určitě si ale udržte dobrý vkus a nesnažte se za každou cenu šokovat něčím, co by mohlo někoho urazit nebo znechutit. Zachovejte si decentnost a vyhněte se kýči.

Vybírejte adresáty

Elektronická novoročenka by neměla být jako každý jiný newsletter. Nezasílejte ten samý email úplně všem kontaktům. Působí to ve výsledku velmi neosobně. Vybírejte ze seznamu kontaktů skutečně jen ty zákazníky, partnery nebo kolegy, u kterých je vaše spolupráce stále aktivní a živá a má smysl se jim hezkým přáním připomenout.

Dejte si načas s výběrem slov

Měli byste napsat trochu více než jen to, že přejete hezké Vánoce a šťastný nový rok. Je třeba vhodné poděkovat za stávající přízeň a podpořit dobré vztahy v budoucnu. Zkuste vymyslet nějaký chytlavý slogan nebo přání, které trochu vystoupí z davu a bude v něčem jiné.

Nesnažte se prodávat

Reprezentujte, děkujte, ale rozhodně nic neprodávejte. Vyplatí se na přání uvést vaše webové stránky, aby si případní zájemci mohli vaše služby prohlédnout, ale nikoho nevyzývejte k nákupu. Působilo by to příliš násilně a k tomu rozhodně nemají péefka sloužit.

Vyšperkujte grafiku

Zkuste se zaměřit na tradiční vánoční motivy, ale grafiku rozhodně nepodceňte. Většina přání se ladí do červené, zlaté nebo bílé, tak zkuste být trochu kreativnější, aby vaše PF skutečně zaujalo na první pohled.

Zdroj náhledového obrázku: Pixabay

Zdroj náhledového obrázku: Depositphotos

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button