Dům a zahradaRady a tipyZdraví

Ranní rituály pro rychlejší metabolismus. Začněte den skutečně zdravě

Zdravé ranní rituály velmi významně ovlivňují to, jak bude vypadat zbytek našeho dne. A u jídla to platí úplně stejně. Vůbec není jedno, zda si ráno dáme těžkou slaninu nebo rohlík s nutelou, anebo dáme přednost vydatné porci vajec s celozrnným pečivem. Podle toho se naše tělo nastaví a nás buď čeká den plný kručícího břicha nebo pohodový den bez potíží.

Nakopněte po ránu metabolismus

Zde najdete několik tipů jak po ránu skutečně pořádně nakopnout metabolismus a cítit se po zbytek dne dobře a v pohodě. Tyto rituály se mohou snadno stát součástí vaší každodenní rutiny a brzy uvidíte, že je s nimi zdravý životní styl o mnoho snazší. Jakmile totiž jednou metabolismus začne skutečně pracovat tak, jak má, zjistíte, že už se nemusíte v jídle tolik hlídat a že ani občasný zákusek nezpůsobí katastrofu. A to je určitě dobrá zpráva, ne?

Hned po ránu na míč

Máte doma gymnastický míč? Pokud ne, můžete si ho přát třeba k příštím narozeninám. Je to totiž velice užitečná pomůcka. Pokud například trávíte doma čas sledováním televize, můžete se namísto na gauč posadit na míč, a hned uděláte něco navíc pro vaše tělo.

Skvělým ranním rituálem je tedy trochu se hned po ránu na míči protáhnout a zahopsat si. Rozproudí se vám krev, probudíte se, a i když jen na pár minut, vlastně si tak i trochu zacvičíte. Takže u poslechu ranní předpovědi počasí už příště víte, co budete dělat.

Citronová voda

Tento tip je sice starý, ale opravdu osvědčený. Jakmile vstanete, měli byste ještě na lačný žaludek vypít sklenici vlažné vody s citronem. Tato kombinace vám skvěle pročistí střeva a připraví vaše zažívání na nový den. Pít citronovou vodu můžete i během dne. Je to skvělá nálož vitamínů a osvěžení, které navíc podpoří váš metabolismus.

Dvě vejce

Dopřát si po ránu pořádnou dávku bílkovin je víc než záhodno. Bílkoviny by měly tvořit velkou část našeho jídelníčku, protože podporují metabolismus a tvorbu svalů. Dopřát si tedy snídani v podobě vajec je rozhodně jeden z nejlepších nápadů. Taková snídaně je chutná, vydatná, a přesto velmi zdravá a prospěšná. Zasytí vás na dlouhou dobu a nebudete muset sahat po nezdravých svačinách z bufetu nebo automatu.

Protahování

Krátké ranní protažení může pomoci podpořit krevní oběh a zrychlit fungování základních procesů v těle. Stačí se jen na pár minut položit na podložku a protáhnout si záda, šlachy na nohách, prokroužit ruce a hlavu. Pokud máte čas, je ideální vyrazit do práce po vlastních. Často si ušetříte stres v dopravní zácpě, a navíc se skutečně nakopnete do nového dne. Do plic se vám dostane čerstvý vzduch a kyslík, který vám dodá energii a elán.

Úsměv

Před odchodem z domu se na sebe usmějte a snažte se myslet pozitivně. I psychika má na náš organismus velký vliv a čím pozitivněji budete přemýšlet, tím lépe bude fungovat i vaše tělo. Házet flintu do žita už po ránu je to nejhorší, co můžete udělat. Tak i když to není jednoduché, snažte se vykročit skutečně pravou nohou a očekávat jen to nejlepší.

Zdroj náhledového obrázku: Depositphotos

Štítky

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button