Spolupráce

PF jsou stále vkurzu! Jak vystoupit z davu a zaujmout?

Tradice posílání „péefek“ je u nás poměrně silně zakořeněná. Snad každá firma nebo společnost si dává záležet na tom, aby své zákazníky potěšila pěkným přáním do nového roku a připomenula také, že s jejich přízní počítá i v následujícím roce. Je to skvělý způsob, jak na sebe upozornit nenásilnou a milou formou, a proto se vyplatí do vytváření firemní PF investovat.

Proč si posíláme PF?

Možná to nevíte, ale zkratka PF má svůj původ ve francouzském výrazu „Pour féliciter“, které v podstatě znamená přání hodně štěstí. Traduje se, že první tištěné novoroční přání se objevilo ve skotském Edinburghu, u nás se rozesílání přání na nový rok rozšířilo zejména v 18. století.

Postaru nebo moderně?

Stále častěji se posílá elektronické PF. Je asi jasné, proč to tak je – šetří se tak finance na papír, tisk i následné rozesílání. Navíc krásnou novoročenku si nyní můžete snadno vytvořit díky webové aplikaci. Zkuste třeba webové stránky Saywebpage. Na výběr máte z mnoha předpřipravených šablon, ale vaší kreativitě se meze nekladou a zvolit můžete i jiné neotřelé designy. A pokud budete chtít, můžete si jej nechat profesionálně vytisknout a poslat třeba poštou, to už je na vás. Jakékoliv přání ale vždy potěší, to je jisté – často si jej lidé vystaví na lednici nebo na stůl a budou mít vaše logo i název vaší firmy stále na očích, což je jistě dobře.

Buďte inovativní

Je jasné, že na PF nesmí chybět klasické přání všeho dobrého do nového roku, ale abyste skutečně vystoupili z davu, můžete přidat ještě něco navíc. Zkuste přání oživit nějakým zajímavým tipem, radou odborníků nebo osvědčeným receptem. Jde především o to, v jaké sféře se vaše podnikání pohybuje a čím můžete zákazníkovi přispět. Rozhodně ale platí, že novoročenka je skvělý způsob, jak vašemu zákazníkovi poděkovat za jeho přízeň a dát mu najevo, že si ho vážíte a myslíte na něj i v nadcházejícím roce.

Zdroj náhledového obrázku: Pixabay

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button