Spolupráce

Tři typy motorek, o kterých jste možná neslyšeli

Motorky jsou v současné době veilce populární. Milují je nejen pánové, ale taky i dámy. Je to skvělý koníček – taková motorka. Staráte se o ni, pečujete o ni, jezdíte s ní na projížďky. Ženy dokonce na takovou motorku často žárlí, protože s motorkou trávíte více času než s ní. Motorka dnes není levnou záležitostí. Je nutné mít na paměti, že koupí motorky to zdaleka nekončí. Je třeba koupit potřebné vybavení, a to ať už jezdíte na skútru nebo na terénním motocyklu.

K takovému potřebnému vybavení se řadí hlavně chrániče, které nás ochrání před případným pádem. Je třeba mít chrániče hlavy (přilba na motorku), dále taky chrániče ramen, kolen, páteře i ledvin. K tomu je třeba koupit moto oblečení, které zakoupíte buď v podobě kombinézy, nebo v podobě bundy a kalhot. Boty či plachta na motorku jsou další položky na tomto seznamu potřebných věcí.

Nyní však přistupme k motorkám samotným. Pokud zvažujete koupi motorky, uvažujete nad mnoha modely a typy motorek. Je jich víc než dost, málokdo si z nich vybere. Abyste měli výběr zase o něco širší, přinášíme vám tři typy motorek, o kterých jste doposud možná ještě neslyšeli.

• Cruiser

Jedná se o skutečně mohutný motocykl, který je typickým americkým strojem, jenž se vyráběl ve třicátých až padesátých letech 20. století. Vybaven je zpravidla příčně uloženým vidlicovým dvouválcem, který má vzduchové chlazení. Vypadá naprosto jako původní motocykly, vzhledově se skutečně nijak neodlišuje. V dnešní době si tyto motocykly koupíte s chromovanými součástmi.

• Chopper

O tomto modelu motorek jste jistě slyšeli. Chopper vychází z cruiseru, má však trochu výraznější vzhledové úpravy. U chopperu je podstatnější právě jeho vzhled než výkon. Zpravidla je vybaven dvouválcovým vidlicovým motorem. Pokud bychom měli zabrousit trochu do historie, choppery se proslavily hlavně díky filmu Easy Rider. V 90. letech se už považovaly za exkluzivní zboží.

• Naháč

A naháče znáte? Jedná se o motocykl bez kapotáže (nebo pokud ji má, tak je malá a aerodynamická). Od supersportovních motocyklů se liší hlavně svou ergonomií. Řidič motorky sedí většinou vzpřímeně, tudíž sedí skutečně pohodlně. Je vhodný i pro delší trasy.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button